الکترو موتور :قیمت الکتروموتور تک فاز و سه فاز
الکترو موتور
گروه تولیدی , صنعتی و بازرگانی ایران ابزار وارد کننده انواع محصولات هیدرولیکی و محصولات امنیتی
انواع الکتروموتور های چینی ، ایرانی ، ایتالیا
انواع گیربکس ، انواع سیلندر ، انواع کمپرسور
الکترو گیر بکس و الکترو موتور های تک فاز و 3 فاز
موتورژن جمکو
KAIJEI - ABB - VEM - ZIMENS - SEVER - ELKO-ES
TREEM - JEMKO
الکترو پمپ-کفکش-لجن کش- شناور-پمپ جتی-پمپ بشقابی-پمپ ساختمانی ساخت ایران چین کره ایتالیا
PENTAX - LOVERA - LOMERA - STREM - POMPIRAN - KAPRI - EBARA
توان راد - پمپ ایران - کاسپین - توان تک - مطیع پمپ -
کارواش صنعتی وخانگی از 70بار الی350 بار ایتالیاو چین
مرکز فروش انواع الکتروموتور کمپانی مارلی ایتالیا از 0/12kw-400kw
مرکز فروش انواع الکترو موتور تکفاز وسه فاز صنعتی شرکت موتوژن تبریز
مرکز فروش انواع الکترو موتور صنعتی شرکت جمکو از 18/5kw-550kw
واردات انواع الکترو موتور چینی تکفاز وسه فاز
تهیه وتوزیع انواع الکتروموتور ضدجرقه EXو DC
انواع الکتروموتور اروپایی در مارکهای مختلف
با کادر مجرب فنی مهندسی جهت مشاوره در امر انتخاب الکتروموتور
ارائه انواع الکتروپمپ – گیربکس صنعتی ودورمتغیر
سیم پیچی الکترو موتور
اجاره دریل برای سوراخ کاری در بتون تا قطر 5 سانت،دریل بزرگ 5شیار با مته ای به طول 120سانت
خرابی دریل و هیلتی اجاره ایی و حتی سوختگی آن به عهده شرکت میباشد.
سیم پیچی انواع الکتروموتور صنعتی سبک و سنگین و فوق سنگین از 1 اسب تا 700 اسب
با بیش از 50 سال سابقه مفید در خیابان قزوین
عضو رسمی اتحادیه سیم پیچی
سیم پیچی انواع ژنراتور
سیم پیچی انواع الکتروموتور آسانسور وبالابر های صنعتی
سیم پیچی انواع جرثقیل های سقفی، دروازه ای، بازویی
سیم پیچی الکتروموتور های سنکرون و آسنکرون
سیم پیچی کمپرسور های چیلر و انواع ترانس جوش
سیم پیچی انواع مگنت
سیم پیچی الکترو موتور های گیربکس دار
سیم پیچی انواع الکترو موتور ویبره
سیم پیچی انواع الکترو پمپ کف کش، لجن کش، سبک و سنگین
سیم پیچی انواع الکترو پمپ های خانگی
خرید الکترو موتور و دینام
فروش ویژه الکترو موتور
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت به آدرس www.banagostar.com مراجعه فرمایید.
گیربکس دماگ : الکتروموتور دماگ:
kba90 do6
kba100 so50
kba74 zrf200
kba80 do5
kba140 afw5
kbf90 afo6
kb80 afo8
kb90 to8
kbfa8 afo12
kba71 so30
فروش الکترو موتورهای ایرانی و چینی
الکترو پمپ
بازو بست پمپ - تعمیر پمپ سه فاز و تکفاز - بازسازی پمپ -سیم پیچی فابریکی انواع الکترو پمپ سه فاز و تکفاز - تراشکاری پمپ آبرسانی - تعمیر پمپ تصفیه استخر - تعمیر پمپ جکوزی - پمپ تصفیه جکوزی - پمپ جت جکوزی ( پمپ ماساژور جکوزی ) - تعویض بلبرینگ پمپ - تراشکاری شفت پمپ - تعویض مکانیکال
تمیرات الکترو موتور و الکترو پمپ
-کلیه تعمیرات با شش ماه ضمانت -دارای اکیپ بازو بست وحمل ونقل ولوله کشی و برق کشی و رفع اشکالات برقی و مکانیکی -مشاوره تلفنی رایگان -بازدید در تهران رایگان-استفاده از بهترین بلبرینگ- سیم مسی - عایق مایلر و مکانیکال سیل و شفت و سایر لوازم -فروش و تهیه ونصب انواع پمپ شوفاژ و آبرسانی و پمپ استخر- درنهایت سعی ما ارائه بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش و تعمیرات است تا با رضایت از کار ما معرف این واحد به دوستان خود باشید.
در حالت رانندگی عادی، ترین موتور الکتریکی از طریق تعامل بین میدان مغناطیسی یک موتور الکتریکی و سیم پیچ جریان به تولید نیروی در موتور به کار گیرند. در کاربردهای خاص، از جمله در صنعت حمل و نقل با موتور کشش، موتورهای الکتریکی می توانید در هر دو کامپیوتر و تولید و یا ترمز حالت کار به انرژی الکتریکی نیز تولید از انرژی مکانیکی.
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
پیدا شده در برنامه های کاربردی مختلف به عنوان فن های صنعتی، بلورس و پمپ، ابزار و ماشین آلات، لوازم خانگی، ابزار قدرت، و درایوهای دیسک، موتورهای الکتریکی را می توان با جریان (DC) منابع مستقیم، از جمله از باتری، وسایل نقلیه موتوری و یا یکسو کننده ها، و یا طراحی توسط جریان متناوب (AC) منابع، مانند از برق شبکه، اینورتر و یا ژنراتور. موتور کوچک ممکن است در ساعت برق یافت می شود. الکتریکی عمومی با ابعاد بسیار استاندارد و ویژگی های قدرت مکانیکی مناسب برای استفاده های صنعتی فراهم می کند. بزرگترین موتور الکتریکی برای نیروی محرکه کشتی، فشرده سازی خط لوله و تلمبه ذخیره سازی برنامه های کاربردی با رتبه رسیدن به 100 مگاوات استفاده می شود. موتورهای الکتریکی ممکن است توسط برق نوع منبع قدرت، ساخت و ساز داخلی، نرم افزار، نوع خروجی حرکت، و غیره است.
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
موتور الکتریکی استفاده می شود برای تولید نیروی خطی یا دوار (گشتاور)، و باید از دستگاه های مانند مارپیچ مغناطیسی و بلندگو که تبدیل برق را به حرکت اما قدرت مکانیکی قابل استفاده، که به ترتیب به عنوان تولید نمی متمایز
قیمت الکتروموتور
شاید اولین موتور الکتریکی دستگاه های الکترواستاتیک ساده ایجاد شده توسط راهب اسکاتلند اندرو گوردون در 1740s الکتروموتور - قیمت الکتروموتور بود. اصل نظری تولید نیروی مکانیکی از طریق تعامل میان یک جریان الکتریکی و میدان مغناطیسی، قانون نیروی آمپر، بعد از آن توسط آندره ماری آمپر در 1820. کشف شد تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی به وسیله الکترومغناطیسی توسط نشان داده شد مایکل فارادی دانشمند انگلیسی در 1821. سیم رایگان حلق آویز به استخر از جیوه، که در آن یک آهنربای دائم (PM) قرار داده شد غوطه ور شد. وقتی که یک جریان از طریق سیم به تصویب رسید، سیم چرخش در اطراف آهنربا، نشان می دهد که در حال حاضر افزایش یک میدان مغناطیسی دایره نزدیک در اطراف سیم است. [3] این موتور اغلب در آزمایش های فیزیک، جایگزین نمک برای جیوه سمی را نشان داد. هر چند چرخ بارلو یک پالایش اولیه به این تظاهرات فارادی بود، این و مشابه موتور homopolar به نامناسب برای کاربرد عملی باقی می ماند تا در اواخر قرن.
Jedlik را "الکترومغناطیسی خود روتور"، 1827 (موزه هنرهای کاربردی، بوداپست). موتور تاریخی هنوز هم کار می کند کاملا امروز. [4]
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
در سال 1827، فیزیکدان مجارستانی Ányos Jedlik شروع به آزمایش با کویل الکترومغناطیسی. پس از Jedlik مشکلات فنی از چرخش مداوم با اختراع کموتاتور حل، او به نام دستگاه های خود را در اوایل "الکترومغناطیسی خود روتور". استاتور، روتور و کموتاتور: اگر چه آنها تنها برای مقاصد آموزشی مورد استفاده قرار گرفت، در سال 1828 Jedlik دستگاه برای اولین بار می شود که شامل سه جزء اصلی موتور DC عملی نشان داده است. دستگاه به کار هیچ آهنرباهای دائمی، به عنوان میدان مغناطیسی از هر دو اجزای ثابت و گردان تنها توسط جریان جریان از طریق سیم پیچ خود تولید شد
الکتروموتور DC
بسیاری از تلاش بیشتر یا کمتر موفق دیگر با دستگاه های دوار و رفت و برگشتی نسبتا ضعیف پروس موریتس فون ژاکوبی اولین بار است چرخش موتور الکتریکی مه 1834 که در واقع یک قدرت خروجی مکانیکی قابل توجه توسعه ایجاد شده است. موتور خود تنظیم یک رکورد جهانی است که تنها چهار سال بعد در سپتامبر سال 1838 توسط ژاکوبی خود بهبود یافته است. موتور دوم خود را به اندازه کافی قدرتمند برای رانندگی یک قایق با 14 نفر در سراسر رودخانه گسترده ای بود. این بود تا 1839-1840 نیست که توسعه دهندگان دیگر در سراسر جهان موفق به ساخت موتور مشابه و بعد از آن نیز از عملکرد بالاتر است.
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
اولین کموتاتور موتور الکتریکی DC از توانایی تبدیل ماشین آلات توسط انگلیسی دانشمند ویلیام ماهیان خاویاری در سال 1832. اختراع شد [12] زیر کار ماهیان خاویاری، یک کموتاتور نوع مستقیم در حال حاضر موتور الکتریکی ساخته شده با هدف استفاده تجاری، توسط مخترع آمریکایی توماس داونپورت، که او در 1837. این موتورها ثبت تا 600 دور در دقیقه بود، و ابزار و ماشین آلات صفحه ساخته شد و یک ماشین چاپ. [13] با توجه به هزینه های بالای قدرت باتری اولیه، موتورهای تجاری ناموفق بودند و داونپورت ورشکست شدند. چند مخترعان در توسعه موتورهای DC دنبال ماهیان خاویاری اما همه همان باتری مسائل مربوط به هزینه قدرت مواجه می شوند. هیچ توزیع برق در زمان توسعه داده شده بود. مانند موتور ماهیان خاویاری، برای این موتور هیچ بازار تجاری عملی وجود دارد. [14]
در سال 1855، ساخته شده است Jedlik یک دستگاه با استفاده از اصول مشابه به کسانی که مورد استفاده در الکترومغناطیسی خود او روتور که قادر به کار مفید بود. [5] [11] او ساخته شده است یک وسیله نقلیه الکتریکی مدل همان سال. [15]
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
البته نقطه عطف مهم در توسعه ماشین جریان مستقیم در 1864 صورت گرفت، زمانی که آنتونیو پاسینوتی برای اولین بار آرماتور با حلقه کویل متقارن گروه بندی آن را بر خود بسته توصیف و متصل به میله یک کموتاتور، برس که تحویل داده عملا غیر در حال حاضر -fluctuating. [16] [17] اولین موتور DC تجاری موفق به دنبال اختراع شده توسط Zénobe گرام که در سال 1871، ابداع طراحی پاسینوتی است. در سال 1873، گرام نشان داد که دینامو خود می تواند به عنوان یک موتور است که او به اثر بزرگ در نمایشگاه در وین و فیلادلفیا با اتصال دو موتور DC از جمله در فاصله تا 2 کیلومتری از یکدیگر، یکی به عنوان یک ژنراتور نشان استفاده . [18] (همچنین 1873 مشاهده: تعیین تجربه L'[راهحل قاطع].)
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
در سال 1886، فرانک جولیان نژاد Sprague اولین موتور DC عملی، یک موتور ضد جرقه که سرعت نسبتا ثابت تحت بارهای متغیر حفظ اختراع شد. دیگر اختراعات برق نژاد Sprague در مورد این زمان تا حد زیادی بهبود شبکه توزیع برق (کار قبلی انجام در حالی که توسط توماس ادیسون به کار)، قدرت اجازه از موتورهای الکتریکی به شبکه برق برگردانده شود، ارائه شده برای توزیع برق به چرخ دستی از طریق سیم های سربار و قطب واگن برقی، و سیستم های کنترل برای انجام عملیات برق ارائه شده است. این اجازه از نژاد Sprague به استفاده از موتورهای الکتریکی به اختراع اولین سیستم واگن برقی الکتریکی در 1887-1888 در Richmond VA، آسانسور و سیستم های کنترل الکتریکی در سال 1892، و در مترو الکتریکی با به طور مستقل طراحی اتومبیل مرکزی، که برای اولین بار در سال 1892 در شیکاگو نصب شد توسط جنوب جانبی بالا راه آهن که در آن شد به عنوان محبوب "L" شناخته شده است. موتور از نژاد Sprague و اختراعات مرتبط منجر به یک انفجار از علاقه و استفاده در موتورهای الکتریکی برای صنعت، در حالی که تقریبا به طور همزمان یکی دیگر از مخترع بزرگ در حال توسعه رقیب اصلی خود را، که بسیار گسترده تر می شود. توسعه و بازسازی موتور الکتریکی بهره وری قابل قبول برای چند دهه از شکست به رسمیت شناختن اهمیت افراطی از یک شکاف هوا نسبتا کوچک بین روتور و استاتور به تعویق افتاد. طرح کارآمد یک شکاف هوا نسبتا کوچک است. [19] [A] موتور سنت لوئیس، طولانی در کلاس های درس استفاده برای نشان دادن اصول موتور، است به همین دلیل بسیار ناکارآمد، و همچنین ظاهر می شود هیچ چیز مانند یک موتور مدرن است. [20]
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
استفاده از موتورهای الکتریکی انقلابی در صنعت. فرآیندهای صنعتی دیگر توسط انتقال قدرت با استفاده از شفت خط، کمربند، هوای فشرده و یا فشار هیدرولیک محدود بود. در عوض هر دستگاه می تواند با موتور الکتریکی خود را مجهز، ارائه کنترل آسان در نقطه ای از استفاده، و بهبود بهره وری انتقال قدرت. موتورهای الکتریکی مورد استفاده در کشاورزی قدرت عضلات انسان و حیوان از وظایف مانند دست زدن به دانه و یا پمپاژ آب حذف شده است. استفاده خانگی و بازسازی موتور الکتریکی کار سنگین در خانه کاهش می یابد و ساخته شده به استانداردهای بالاتر از راحتی، ایمنی و راحتی امکان پذیر است. امروز، موتورهای الکتریکی برای بیش ایستاده از نیمی از مصرف انرژی الکتریکی در ایالات متحده
الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور - الکتروموتور - قیمت الکتروموتور
ظهور الکتروموتور AC
در سال 1824، فیزیکدان فرانسوی فرانسوا آراگو وجود چرخش میدان مغناطیسی فرموله شده، نامیده می شوند چرخش آراگو، که، به صورت دستی تبدیل روشن و خاموش، والتر بیلی در سال 1879 در اثر اولین موتور القایی ابتدایی نشان داده است. ] در 1880s، بسیاری از مخترعان در تلاش بودند به توسعه موتورهای AC عملی [26] به دلیل مزایای AC در مسافت های طولانی انتقال با ولتاژ بالا از ناتوانی به کار موتور در AC تعادل شدند. اولین جریان متناوب موتور القایی commutatorless به طور مستقل توسط گالیله فراری و نیکولا تسلا، یک مدل موتور کار داشتن شده است توسط سابق در سال 1885 و توسط دومی در سال 1887. در سال 1888 نشان داد اختراع شد، آکادمی سلطنتی علوم تورین تحقیقات فراری منتشر شده جزئیات پایه های عملیات موتور در حالی که با این حال این نتیجه رسید که "دستگاه بر اساس این اصل نمی تواند هیچ اهمیت تجاری به عنوان موتور باشد.»
با یک روتور چهار قطب تشکیل یک موتور بی میلی غیر خود شروع یک: در سال 1888، تسلا مقاله خود یک سیستم جدید برای سی و ترانسفورماتور به AIEE که توصیف سه دو فاز انواع موتور چهار استاتور قطب ثبت ارائه ، دیگر با یک روتور زخم تشکیل یک موتور القایی خود شروع، و سوم موتور سنکرون واقعی با منبع DC تحریک مستقل به روتور های پیچ در پیچ.
یکی از اختراع ثبت تسلا ثبت در سال 1887، با این حال، همچنین یک موتور القایی کوتاه سیم پیچ روتور است. جرج وستینگهاوس به سرعت خریداری اختراع ثبت تسلا، به کار تسلا به توسعه آنها، و اختصاص داده C. اف. اسکات کمک تسلا؛ با این حال، تسلا برای حرفه های دیگر در سال 1889. در سمت چپ سرعت ثابت AC موتور القایی نمی شود مناسب برای اتومبیل های خیابانی، پیدا شد. [26] اما مهندسان وستینگهاوس با موفقیت آن را در سال 1891. اقتباس به قدرت بهره برداری از معدن در تلورید کلورادو [47]
ثابت قدم در ارتقاء خود را از توسعه سه فاز، میخائیل Dolivo-Dobrovolsky سه فاز قفس روتور موتور القایی در سال 1889 و ترانسفورماتور سه اندام در سال 1890. این نوع از موتور در حال حاضر برای اکثریت قریب به اتفاق برنامه های کاربردی تجاری مورد استفاده قرار اختراع شد. [[1] با این حال، او ادعا کرد که موتور تسلا بود عملی نیست به دلیل ضربان دو فاز، که او را وادار به ادامه کار در سه فاز است. [52] اگر چه وستینگهاوس اولین موتور القایی عملی آن در سال 1892 به دست آورد و یک خط از چند فازه 60 هرتز موتورهای القایی در سال 1893 توسعه یافته، این موتور اوایل وستینگهاوس موتور دو فاز با روتور زخم تا B. G. Lamme توسعه یک نوار چرخش پیچ در پیچ روتور هستند. [39]
شرکت جنرال الکتریک شروع به توسعه موتورهای القایی سه فاز در سال 1891. [] توسط 1896، جنرال الکتریک و وستینگهاوس امضا توافق نامه متقابل صدور مجوز برای طراحی نوار سیم پیچ روتور، بعد روتور قفس سنجابی به نام. [39] بهبود موتور القایی جریان از این اختراعات و نوآوری به طوری که یک موتور 100 اسب بخار (HP) موتور القایی در حال حاضر دارای ابعاد نصب به عنوان یک موتور 7.5 HP در سال 1897 شد
اجزای الکتروموتور
چرخان
در یک موتور الکتریکی قسمت روتور حرکت می که تبدیل شفت برای ارائه قدرت مکانیکی است. روتور معمولا هادی گذاشته به آن که حمل جریان هایی که با میدان مغناطیسی استاتور تعامل برای تولید نیروهای که به نوبه خود محور. با این حال، برخی از روتور حمل آهنرباهای دائمی، و استاتور دارای هادی.
استاتور
استاتور قسمت ثابت مدار الکترومغناطیسی موتور است و معمولا شامل دو سیم پیچ یا آهنرباهای دائمی. هسته استاتور است تا از بسیاری از ورق های نازک فلزی، به نام لایه ساخته شده است. ورقه به کاهش تلفات انرژی که در نتیجه اگر یک هسته جامد مورد استفاده قرار گرفت استفاده می شود
.
شکاف هوا
فاصله بین روتور و استاتور است که به نام فاصله هوایی. فاصله هوایی دارای اثرات مهم است، و به طور کلی به عنوان کوچک که ممکن است، به عنوان یک شکاف بزرگ دارای یک اثر منفی قوی بر عملکرد یک موتور الکتریکی. این منبع اصلی ضریب قدرت کم که در آن موتور operate.The شکاف هوا جریان مغناطیسی مورد نیاز افزایش می دهد. به همین دلیل شکاف هوا باید حداقل باشد. شکاف بسیار کوچک ممکن است مشکلات مکانیکی علاوه بر سر و صدا و زیان در برخواهد داشت.
روتور قطب برجسته
سیم پیچ
سیم پیچ سیم ها که در سیم پیچ گذاشته، معمولا در اطراف یک هسته مغناطیسی نرم آهن روکش پیچیده تا که به شکل قطب مغناطیسی که با جریان انرژی می باشد.
ماشین آلات برجسته قطب و ماشین آلات nonsalient قطب: ماشین های الکتریکی در دو مغناطیس تنظیمات قطب اساسی آمده است. در دستگاه های برجسته قطب میدان مغناطیسی قطب است که توسط یک زخم های پیچ در پیچ در اطراف قطب زیر چهره قطب تولید شده است. در nonsalient قطب، و یا زمینه توزیع، و یا دور روتور، ماشین، سیم پیچ در اسلات قطب صورت توزیع شده است. [53] یک موتور سایه قطب دارای یک بخش سیم پیچ در اطراف قطب که به تاخیر می اندازد فاز از میدان مغناطیسی که قطب.
برخی از موتورهای دارند هادی که از فلز ضخیم تر باشد، مانند میله و یا ورق های فلزی، معمولا مس، اگر چه گاهی اوقات آلومینیوم استفاده شده است. اینها معمولا توسط القای الکترومغناطیسی طراحی شده است.
کموتاتور
موتور DC کوچک اسباب بازی با کموتاتور آن
یک کموتاتور یک مکانیسم استفاده می شود به تغییر ورودی از اکثر دستگاه های DC و AC خاص ماشین آلات شامل قطعات حلقه لغزش عایق از یکدیگر و از شفت موتور الکتریکی است. جریان آرمیچر موتور از طریق برس ثابت در تماس با کموتاتور گردان، که باعث واژگونی فعلی مورد نیاز و قدرت را به دستگاه اعمال در شیوه ای مطلوب به عنوان روتور می چرخد از قطب تا قطب عرضه می شود. [54] [55] در صورت عدم وجود چنین واژگونی فعلی، موتور را ترمز به توقف. در پرتو پیشرفت های قابل توجهی در چند دهه گذشته به دلیل بهبود تکنولوژی در الکترونیک و کنترل، کنترل سنسور، موتور القایی، و زمینه های موتور آهنربای دائم، موتورهای الکترومکانیکی تغییر commutated طور فزاینده ای توسط خارجی commutated القا و مغناطیس دائم موتور آواره.